söndag 6 september 2015

Premiär-ridpass o tränat.

Idag var dottern först på sin ridlektion på ridskolan.
Sen tog vi ut Clara o gjorde iordning henne för ett första ridpass hos oss.




Så kul att se!
Dottern gjorde dressyrprogrammet hon gjort på ridskolan, i både skritt o trav.
Clara var helt galet bra, så nu känns vårat  pålleköp jättebra! :-)
Sen att se lyckan i ögonen på dottern, är en helt fantastisk känsla!


På kvällen var vi iväg o tränade med träningsgruppen igen.




Backintervaller o ett tabata-pass på höloftet.
Jättebra pass, men känner mej inte så nöjd med min insats, hade ingen vidare ork.
Men glad att jag ändå kämpade!


Är så kär i min lille prins!




Han är så himla go o perfekt för mej!
Så tacksam att det blev just han, som blev min "bäste vän" efter Filuren. 

Imorrn är det arbetsträning igen, ska ta med träningskläder så jag kan köra ett pass på gymmet.

Lovade dottern att följa med henne o cykla i grannbyarna o försöka sälja jultidningar oså på em.

Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar