torsdag 17 september 2015

Svart hål...

Har haft några tunga dagar, där allt känts svart...
Hatar att känna så, får sån flashbacks från förra hösten, o det var inte dit jag ville något mer. :-/
Men orken har helt tagit slut, sover asdåligt o känns bara hopplöst igen.
Jag som var så på gång, oså bara blev det svart igen.
Fördelen från i höstas är att jag har lite "verktyg" o bra stöd, så jag hoppas det vänder.
Ska träffa läkaren imorrn o sen ha möte med FK, o det känns bra iallafall!
Skulle få några nya sömntabletter, så jag hoppas det hjälper!


Iallafall har vi haft födelsefirande av dottern i veckan.
Eftersom hon fick hästen Clara rätt nyligen, så fick hon mest smågrejor, typ favvo-glassarna o örhängen i present.





Min lilla goa dotter, som är så stor nu!


Fick lite blommor av svärmor i helgen, som lyser upp i mörkret.





Ska ta på mej regnkläder o gå ut med hundarna, den bästa medicinen när jag mår som jag mår just nu.

Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar