måndag 7 september 2015

Sega måndag.

Idag var jag iväg på arbetsträningen på fm.
Var med på måndagsmötet o fick träffa några nykomlingar där.
Men fick inte något sällskap på gymmet idag.




Men jag körde ett pass själv där iallafall.

Sen var jag så trött när jag kom hem, så jag sov flera timmar på em. :-/



Var ute o pysslade med farmens djur sen.
Dottern fick tvätta sin gamla avlagda cykel, som vi tänkte skicka iväg på ett nyöppnat asylboende imorrn.
Ska kolla efter lite kläder i juniors garderob oså, som inte behövs längre.




"Vi gör vad vi kan"


Dottern ville rida ikväll, så det blev ett dressyrpass.




Hon verkar jättetrygg att rida så här långt.
Till helgen ska hon få följa med hjärtat o mig på en uteritt med pållarna.
Får hoppas det fortsätter att gå bra med Clara!


Ikväll kom Linas matkasse oså.
Vi bytte till barnkassen, eftersom kidzen inte varit så förtjusta i alla kryddor.




Idag började älgjakten i skogarna oså, hoppas dom får tag i ett gäng.
För det är för många älgar som springer längs vägarna nu.

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar