torsdag 24 september 2015

Lite glitter i tillvaron.

Har ju haft några dagar som gått lite upp o ner, men det går nog åt rätt håll snart, hoppas jag.
Immunförsvaret har rasat nu oså, med mitt mående så halsont o hosta har jag lyckats dra på mej.
Mindre bra, men å andra sidan har jag inte varit sjuk, sen jag blev "sjuk" för ett år sen.
Inte ens blåskatarr, som jag hade typ jämt förut, så jag ska nog va tacksam att jag varit skonad från förkylningar o sånt under detta "sjuka" år...

Fick en text av en go vän som stämt ganska bra på mej det här året.




Jag befinner mej väll i stadiumet mellan "prosit" och "kloker", men hoppas jag snart kan få vara "glader"!
Det visar sej väll...


Iallafall har jag varit ute lite extra med dogsen dom här dagarna.




Är som bästa terapin för mej.


Men ikväll skrällde jag till o försökte få in lite glitter i tillvaron igen.
Allt har varit så grått på slutet, så behövdes lite färg.
Fick Glossyboxen för nån dag sen, o då fick jag bl.a. annat "caviar pearls" till naglarna.




Lite pillrigt att få till, men blev hyfsat nöjd över resultatet. 
Ganska svårt att göra på sej själv.

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar