onsdag 2 september 2015

Kristall-bröllop.

Har haft sån råångest några dagar, sover asdåligt o känner sån panik...
Men jag fick ett bra hjälp-samtal hos min kurator imorse o fick en tid nu på fredag.
Känns som jag spelar så mycket, att allt flyter på, men det gör inte riktigt det i mitt inre...
Men det ordnar sej nog, bara andas en massa!


Iallafall en najs sak som var idag, var att jag o mitt hjärta firade att det var femton år sen vi gifte oss.
15 år=kristallbröllop!
Helt galet att det redan gått 15 år, känns som nyss!
Är fortfarande så tacksam att vi hittade varann. o att vi fortfarande är kära o sugna på varann!
Vi firade kristall-bröllopet ganska basic, men mysigt som vi trivs med.




Vi gick ner till sjön, skålade i kristall-glas (dagen till ära), sen grillade vi lyx-korv vid lägerelden.
Det är som kärlek för oss!
Å alldeles lagomt för mej. när jag inte känner mej så stabil som jag önskar.
Fick ett jättefint smycke från pilgrim som jag blev jätteglad för, min man är så bäst!


By the way, dotterns nya pålle som blev hämtad av hästtransporten har nu åkt halvvägs genom landet, men den kommer tyvärr få stå ett extra dygn där, för det strulade med några hästar som oså skulle med på turen... :-/
Tja, kan säga att dottern blev lagomt besviken, men det är som bara att peppa för fredag nu då.
Kan som inte göra något åt saken iallafall, bara gilla läget!

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar