fredag 18 september 2015

Tacksamhet!

Just nu känner jag mej så tacksam, att jag har sånt bra stöd runt omkring mej när allt känns svart.
Var till läkaren o fick lite ny hjälp mot min deppighet o sömnproblemen.
Fick ta lite nya prover oså.




Sen fick jag lite mer tips kring mina onda knän, ska börja cykla för det är snabbaste sättet att bygga o läka ihop dem.
Ska försöka få tag på en motionscykel, så kanske jag kan börja springa en dag utan problem.

Hade ett bra rehabmöte oså, blir så rörd o tacksam hur dom kämpar för att allt ska bli bra till slut.
Finns lite hopp mitt i allt det mörka...


När jag kom hem, så blev jag så glad att se hjärtat jobba med pållarna, han körde lite extra med nykomlingen.




Är så tacksam över vilken underbar människa jag delar mitt liv med, som delar mitt intresse.
By the way, sakta börjar Clara fatta det här med longering men hon behöver lite mer träning o tid.


Har regnat så mycket på slutet, så idag kändes det bra att kunna vara ute med hönsen igen.




Min fina chefshöna Pippi!

Nu ska jag försöka ta det lugnt o andas en massa, få tillbaka må bra-flowet.

Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar