tisdag 2 oktober 2012

Äntligen rätt förutsättningar!!

Såå himla gla, eller lycklig över hur sonens medecinering hjälper till i hans funktionshinder ADD!
Känns som vi o han äntligen får rätt förutsättningar i vår tillvaro, tillsammans med alla års struktur o tydlighet i vardagen våran!
Fick några rader med hem i hans läxa från hans skola som oså kämpat med oss de sista åren.
Orden värmde o ger oss sååå mycket hopp!
Blir så tårögd av lycka, att de oså ser det vi ser!
Nu kanske livet vänder o blir äntligen lite ljusare på riktigt!
All oro o alla tårar o allt jobb som ingen ser, vad sonen o vi fått kämpa med som andra tar så självklart!
Hoppas verkligen skolan blir lite enklare för nu, för det är ju där i skolans värld som det varit såå tungt för oss alla!



Nä, nu ska jag fira min första lediga dag med en lång kaffe o mysstund här hemma med mej själv, såå lovely!
Sen ska jag oså fixa till håret idag, så jag matchar hösten lite bättre, älskar färgerna!
Sov igår från klockan 18.00- halv sju imorse, så skönt! Har en förkylning i kroppen som behövde lite rejäl sömn, känner mej mycke piggare idag! :-)

2 kommentarer:

  1. Tårarna rinner när jag läser vad Gunilla skrivit och jag blir så otroligt glad att det äntligen börjar lösa sig för Zebbe. Det är han värd!

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att läsa! Hoppas att det fortsätter att bara bli bättre och bättre för er och Zebbe. Kram till er alla!

    SvaraRadera