onsdag 10 oktober 2012

Ledig Onsdag!!

Fy tusan va skönt det är att vara helledig mitt i veckan, i like it!!
Sitter med kaffet o mina "dukan"-ägg o njuter av fm!

Har suttit o zappat lite framför tvn o hamna på reprisen av gårdagens Go`kväll, när de tipsar om ute-träning!
Helt sjukt enkelt o kul samt asjobbigt ser det faktiskt ut att kunna bli, man tränar på stockar, använder stenar o pinnar bl.a!
Jag blev iallafall helt sugen o känner att "jag är hemma"!! :-)
Har ju fundera lite hur o vad o var jag ska träna from nästa vecka, nu vet jag!
Vilken tur jag bor på landet o har fullt med detta gym-material, ska bli superskoj, är supertaggad att börja träna igen! :-)
Fast det skulle ju va kul med lite sällskap oså, men jag ska springa så småningom med Filuren o kanske på jobbet med kollegor + blir nog oså lite stavgång med mina superbraiga bungypump-stavar.
Jag vill o ska bli vältränad igen, så att JAG blir nöjd! Lovely!

Tyvärr har jag massa "måsten" idag som jag ska ta hand om nu, men onsdagarna framöver ska bara handla om mej, vad jag vill göra o endast det, ska ske framöver på MIN lediga dag! ;-)

Ha det bäst nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar