fredag 12 oktober 2012

Pålle-pyssel.

Har varit ute o pysslat med pållarna o de andra smådjuren på farmen, najs!
Kollade in hjärtat o pållen Fredde, när dom tränade lite "markträning" på ängen.
Går ju superbra! :-)
Vill ju som få till att man kan bara rida EN pålle utan att den andra måste va med som stöd, men nu börjar det funka kalasbra det med!
Myspållar vi har! Så tacksam för det!

Appro på mys, så har vi lite mys nu, berömda fredagsmyset!
Kollar på Barda o kollar på när de andra smaskar gosaker utan att det "svider", haha
Dukan-dieten går faktiskt kanon, har inge sockersug o det är sant!!
Men imorrn lämnar jag attack-fasen o får lite mer på tillåtet-listan, så det så! ;-)

Imorrn ska jag göra något som jag inte gjort på väldans länge!
Jag ska åka på hundklubben o kolla in klubb-mästerskapet, ska bli superskoj!
Har ju inte varit där på sju år, shit va tiden går!
Förut "bodde" jag ju där, nästan iallafall!
Var mycke hund, kanske för mycket!?
Blev som nästan utbränd på alla kurser o träningar man gjorde, men kul var det även om det tog mycke tid.
Saknar det ibland, jag tyckte det var så kul att hålla kurser o träna, men kommer nog inte att gå in i den "världen" på det viset nå mer.
När det är tajm för min nästa hund, ska jag lägga lagom med tid o bara göra det jag vill o behöver!
Har haft så svårt att säga nej o när man är aktiv i en förening kan det vara svårt eftersom det oftast finns så få som vill jobba.
Blir oftast "närmsta kretsen" som får göra allt i föreningar.
 Lagom är mitt nya motto o det vill jag ha i allt! Älskar ordet Lagom!
Men som sagt ska bli superskoj imorrn o se hundar in action!

Ha så gott nu!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar