onsdag 31 oktober 2012

Julstämning!

Idag vart det en lång dag på jobbet, fast jag egentligen är ledig på onsdagar, men så kan det bli ibland!
Var på en föreläsning som jag ville se, fast blev rejält besviken! :-(
Adhd i nytt ljus, orka inte ens dra all "skuld" han byggde upp!
Trist att en påläst person ska messa i 1800-tals stil, typ svart eller vitt!
Säger bara Individanpassa!!
Nog om det!
Sen var jag med på ett viktigt skolmöte, så kom inte hem förrän vid sju.
Men då väntade en mysig brasa, ett glas vin o gomiddag + en härlig välkomst-kommite!
Bara älskar min familj, så bäst!! :-)

Imorse var jag på shell o shoppa lite julstämning!
Måste ju va ute i tid!!

Omslag Jul


Nu ska jag mysa o fira att jag har höst-lov!!
Lovely!

Ha det bäst alla därute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar