måndag 22 oktober 2012

Många bollar!

Shit, va jag hunnit med mycke både i helgen o nu ikväll!
Nyss inkommen från pållarna som jag nattat i stallet!
Trivs så fint med vårt nya stall o pållarna trivs oså, är så grymt med ett så fint o sjysst stall!
Såå nöjd!
Är en fröjd att gå ut o mocka o pyssla därinne, även om jag alltid tyckt om det, men att få göra det i vårt nya stall är så himla najs!

Många bollar i luften blir det ikväll oså!
Kanske är dukan-dieten som ökat farten o tur är väll det för jag har haft fullt upp!
Verkligen! :-)

Som nu till exempel, sitter o bloggar, tittar på mina favvo-program på tv, "sommarpratarna" o "torka aldrig tårar utan handskar" samtidigt som jag ska mejla kidzens jultidnings-ordrar! ;-)
Men bra att jag kan va lite effektiv iallafall, får vila till helgen för det blev inte så mycke sånt i helgen som va!
Fast många ljusglimtar blev det i helgen, kom ut på en mysig ridtur med pållarna, umgicks flera timmar med min goa vän A, grejja en massa med kidzen samt hälsa på farsgubben på lassa + en massa annat fix!.
Men nått som jag kan leva extra länge på, var kidzens överraskning till mej medan jag var ute o red igår, de hade städat jättefint!!
Har aldrig hänt att de gjort nått sånt "frivilligt", blev såå himla gla o överraskad!
Så vi fick hinna med en tur till barnens hus o shoppa halloween-grejjer + att de fick lego för de varit så grymma!
Mina goa barn, så himla bäst!!

Funderar en massa fram o tillbaks om vi ska bli med en till fyrbent på farmen!
För o nackdelar, samt praktiska lösningar... ja, kan bli en spännande vinter!
Fortsättning följer!

Ha så gott nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar