söndag 7 oktober 2012

Uppskattad tavla!

Har haft en mysig helg full av massa skoj!
Gårdagen börja med dotterns ridlektion, där hon fick lära sej trava, svänga igenom bommar o rida baklänges som gillades av dottern! :-)
Sen hade vi hennes sjuårs-kalas på badhuset med sina klasskompisar, superskoj vare!

På kvällen var det speedway-final, där jag blev superchockad!!
Jason Crump ska sluta köra i GP, skit vad illa! :-(
Vem ska jag nu heja på??
 Nåja, var iallafall skoj att Chris Holder blev världsmästare i år!

Idag har vi varit hemma o pysslat med pållar o övriga djuren, så mysigt!
Syrran o c/o kom o hälsa på idag! Hon hade med sej en superduper-fin tavla till oss, blev såå gla!



Väntar på goa sonen som har varit med farmor o farfar på en umeå-tripp o firat farbror som fyllt jämt nyligen o sen kollat in kusinbebisen, hoppas han haft det najs men det tror jag!
Kolllar premiären för tredje omgången med "solsidan" medan jag väntar, gillar den asmycke!
Sen blire ett hett bad med skum, så är jag nog laddad för en ny vecka! :-)

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar