lördag 27 oktober 2012

Sköna lörda!

Idag har dagen varit intensiv med massa grejjs, men hyfsat roliga saker förutom städningen efter gårdagens halloween-disco då! :-/
 Den hade jag kunnat klarat mej utan, men gäller att va med så vi kan fixa fler roligheter till kidzen! ;-)
"Tillsammans är stark", synd att inte fler "päron" kan känna det! ;-)
Halloween-discot igår blev riktigt lyckat iallafall!
45 kidz kom o öste med mej, fick ju va lekledare o hade fullt upp där ett tag, men kul med glada utklädda kidz!
Såå kul att få umgås o lära känna dom små liven! :-)

Idag var dottern o jag på ridlektion igen o det är verkligen superkul!
Världens bästa o trevliga ridlärare o dottern avancerar snabbt i sina rid-kunskaper, häftigt att se! :-)

Nu tänker jag ta ett hett bad o värma mej, är såå frusen o  på väg att bli lite småsjuk... men jag låter bli att känna efter så går det nog att lura förkylnings-bacillerna!
Hoppas jag iallafall, för jag har inte tid med sånt!

Ska dricka lite varm glögg sen oså, då har jag garderat mej!
Sen blire att krypa ner i mys-overallen framför brasan o tända ljus, o äntligen se premiär-avsnittet för årets "så mycke bättre", lovely!

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar