torsdag 4 oktober 2012

femtio nyanser av honom...

Igår läste jag ut "femtio nyanser av honom", så himla bra!
Lite kittlande o superfängslande skrivet av författaren.
Men sen tycker inte jag den är såå chockerande som den beskrivs i media... inte för att jag går igång på svartsjuka o smisk-grejjen, men så farlig är den inte, tycker jag då!
Har läst om mycket värre i andra deckare bland annat! ;-)
Fast helt klart måste jag få tag i tvåan i triologin, för man vill ju veta hur det går!


Femtio nyanser av honom : 50 nyanser av honom

Ikväll ska jag börja läsa boken "Only young twice, historien om Europe"
Snacka om skilda världar i mina bokval, men jag älskar verkligen att läsa!
Sen eftersom jag är en sann Europe-diggare från 80-talet, så har jag varit nyfiken länge på sanningen bakom mina gamla idoler! :-)

Ha det bäst nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar