måndag 15 oktober 2012

Tränings-start!

Såg ett par brallor jag bara måste ha! Supersnygga!!
Bara lite osäker på vilken size jag ska köpa dom i.... ska ju krympa nu, bara vill det... så jag tänker köra "all in"!
 Lite wild and crazy! Jag vet, men nån måste va det oså, förresten är jag pepp som tusan!
Ska ha dom som mål i min krympning! ;-)
 Håll en tumme att jag fixar det o att jag kan ha dom till jul!!

jsfn Röd Byxa

Körde trettio min på crosstrainern ikväll, så himla najs att börja träna igen! :-)
Nu är jag på G!

Nån som inte är på g, är farsgubben.
Var in idag efter jobbet o hälsa på han på lassa.
Är som van att hälsa på han där lite då o då, eftersom han har varit sjuk länge o är rätt gammal o får åka in rätt ofta numer.
Men nu var det ingen rolig syn, han har tappat så mycket... han brukar va hyfsat positiv o se ljust på tillvaron trots sjukdom o ålder.
Pappsen är som seg o har överlevt mycket, så man vill ju tro att han grejjar det hela tiden oavsett!
Men ikväll gjorde det ont att se han. :-(
Vill att han ska må bra!

Ha så gott iallafall o var rädda om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar