fredag 11 januari 2013

Äntligen frdagsmys igen!

Så, efter en tuff uppstartsvecka efter ett skönt jullov, äre äntligen helg igen!
Dax för fredagsmys igen, nästan som man längtat efter det!
Tacos o familjemys, o gladiatorerna är beställt av kidzen! :-)




Har varit som jobbigt att komma in i vardagen igen med alla rutiner, sömnproblem, läxor, möten, gympapåsar, mm! :-(
Får hoppas det går bättre till veckan!

I helgen ska vi ha lite soft familje-mys iallafall, massa roligheter tillsammans!
Nu  förresten pågår det lite x-box-turnering på övervåningen, tror jag ska gå dit o dominera!?
Eller inte, Haha ;-)
Är som inte så förtjust i tv-spel, men kanske måste ställa upp för familje-friden!
Kanske sätter mej brevid o läser "tredje boken" som jag bara orkat läsa ett kapitel sen i måndags, när jag köpte den, skandal!
Borde ha läst ut den för länge sen om jag hade varit i mitt vanliga sinnesfulla bruk, eller nått! ;-)
Nåja, får ta igen det i helgen.. fast det är mycket som ska hinnas med denna helg!
Fast som sagt mest roligheter, så då kommer nog orken på köpet! :-)

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar