tisdag 29 januari 2013

Svängt lite ikväll me! ;-)

Efter jobbet idag hade jag ett åtgärdsuppföljnings-möte med sonens skola.
Känner mej nöjd över utvecklingen o stolt över hans arbete hittills, har inte alltid varit så lätt.. ska gudarna veta!
Men nu är vi eller han, (kanske man säger, haha) på gång! :-)
Sen efter middan hängde vi i slalombacken o svängde lite med skidorna igen, känns bra men är lagomt tröten nu!
Fast backen va verkligen grym ikväll, förutom några "kockkoo" som inte hade insikt över sin åkning, morr!
Ge sej upp i stora branta backen efter att de knappt kunde med barnbacken o ingen is kunde de skylla på heller!!
Sluta med att de gjorde störtlopp o typ nästan körde över mej o sen krasha rätt mycket, o det var inte såå kul för oss andra som oså ville ha space i backen, utan att bli rädd för krockar... fast andra sidan kanske jag inte har så rätt att döma efter mina mardöms-åk i isiga backen för nån vecka sen.. hm, fast jag kan faktiskt svänga, det kunde inte de.. ;-)
Tror jag ska tigga åt mej en rejäl sovmorgon imorrn iallafall!

Ha det bäst nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar