lördag 26 januari 2013

Första hjälpen på blommorna!

Idag har jag fått en fortsatt riktig slow dag!
Hållt mej inne o fortsatt kurera!
Fick "frukost på säng", en riktigt mys-morgon av hjärtat, som sen tog med kidzen till slalombacken.



Enda vettiga jag fått gjort är väll första hjälpen på blommorna våra, insåg att de inte fått vatten på ett bra tag...
Fattar inte hur svårt det kan va? Jag gillar ju blommor egentligen!
Jaja, nu ser de lite bättre ut iallafall, får hoppas de överlever den vattenbrist de haft! :-/

Ikväll är det tänkt att vi ska ha "halv 8 hos oss" igen, är dotterns tur!
Å hon har planerat så bra, sen sonen fick så höga poäng sist, vi ska åka förbi thai-vagnen o köpa med oss vårrullar o kycklingspett, sen ska hon kocka nudlar o kladdkaka till efterrätt!
Hon är såå underbart påhittig våran dotter, allt för att klå brorsan, haha!
Undrar om det kommer snackas om fusk sen.. ;-)

Nått tråkigt hände igår oså, hittade sonens hamster Findus död i buren.
Blir väll nån slags begravning i kylan eller kremering kanske, hm.. :-(
Han blev ändå 2 o ett halvt år gammal försökte jag trösta kidzen med, men det är alltid jobbigt att förlora en kär vän.

Ha så gott nu, så ska jag fortsätta krya på mej!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar