tisdag 8 januari 2013

Skönt trött nu! Så inatt borde jag kunna sova..

Efter middan bestämde kidzen, hjärtat o jag att vi skulle åka o pröva backen lite mer inför slalom-skolan på lördag!
Så himla skoj att susa nerför slalom-backen med nattens nysnö! :-)
Kidzen var helt grym på att åka, dom hade med kompisar som åkt mycket förra året o våra hängde med superbra!
Sonen körde i stora backen oså, utan att ramla nån gång, såg stabilt ut för att bara åkt två ggr förut!
Kan väll konstatera att dom kanske inte är så i akut behov av slalom-skola som jag hade trott innan, men de kan ju bara bli bättre o nu äre som bokat o betalt, så det så!
Själv kan jag dock känna att jag skulle nog behöva lite lektioner själv egentligen, eller oså äre kanske "krympning" som behövs, så jag orkar svänga snabbare! ;-)
Jaja, har ju hela säsongen att träna på!

Sen när jag kom hem lyxade jag till tillvaron, är ju ledig imorrn igen, så det måste firas!
Var på ica maxi förut o shoppade badsalts-essens o tredje boken av min favvo-triologi!
Körde denna, o den satt fint efter en kväll ute i snön! Måste nog köpa fler!

Eucalyptus citrus örtbadpulver
Blev ett grymt hett bad iallafall! ;-)

Nä nu SKA jag somna tidigt, vet att jag skrev så igår oså... men somna först vid två på natten o sen ringde klockan 06.00 imorse!
Fy tusan va trött jag var!!!
Krävdes mycket kaffe idag, kan jag nämna!
Kan inte fortsätta att sova max 4-5 timmar per natt när jag jobbar, kommer inte hålla då, så måste hitta lösningar på sov-problemen framöver!

Ha så gott nu iallafall!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar