onsdag 2 januari 2013

Nyårslöfte: Må bättre!

Idag blev första dan med nyårslöftet jag hade, när jag skicka upp min eld-lykta i nyårsnatten!
Må bättre!
Ska väll kunna funka som löfte! ;-)
Äta lite nyttigare, träna en massa roligt, umgås med goa vänner o göra bra saker för familjen våran!
Ikväll var jag på gymmet med svägerskan min, som passar as-kalas för mej som träningskompis!
Tillbringa 1 1/2 timme med att pressa varann till max, shit va jag blev slutkörd, men på ett bra sätt! ;-)
Sen blev det hett skumbad för att vakna till liv igen, haha!
Såå najs att få träna så det känns i hela kroppen med sällskap, känner mej mycket nöjd över min första egentligen Må bra-dag!
 Hoppas på många fler i år! :-)

Imorrn blire stan på em o göra lite ärenden, bla. köpa ny surfplatta till dottern (råkade tappa den vi hade i golvet, typiskt klant-föräldrar! ) läkarbesök för sonen o sen åka o köpa hans present för att han klara 2012 utan godis, blir ett efterlängtat x-box, det är han värd, go-gubben våran!

Ska försöka ut med pållarna oså, kanske blir en kvällstur med pann-lyse.. kan bli mysigt om det är fullmåne fortfarande! :-)
Hoppas förståss att jag kan gå imorrn oså, känns som jag kommer få en träningsvärk som känns! ;-)

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar