torsdag 17 januari 2013

Min "pärla"!

Idag har min kära pärla, dvs bilen som alltid går o som jag kan lita på, varit o fått en ny framruta!
Fick som ombesiktning på sprickan som blev i höst.
Det innebar att jag fick låna hjärtats reservbil o jag gillar inte att köra andra bilar än min.
Det värsta att jag måste nog låna den imorrn oså, när hjärtat ska ombesikta min.
Kanske inte hela världen, men jag tog körkortet ganska sent i livet, typ när kidzen kom o är inte så himla trygg med bilkörning iallafall inte andra bilar än mina då... med min bil är jag ju världsbäst på att köra! ;-)
Dessutom är jag väll inte så intresserad av bilar o sånt heller, ser det mest som att ta mej nånstans.
Känns så osäkert när jag kör typ gamla bilar, som hjärtat oftast ska dras med oså.
Jaja, till veckan kan jag köra min pärla igen! :-)

Slalomskolan för kidzen blev inställd ikväll oså! :-(
Nu äre rätt kallt här, -26,5 är inge kul!
Men ha så gott trots kylan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar