måndag 7 januari 2013

Rätt bra måndag, faktiskt!

Som jag hade gruvat mej... helt i onödan, faktiskt!
Blev en rätt bra första dag efter långa lovet!
Härligt att träffa mina juveler igen, dom verka ha haft det bra i jul allihop.
Sen fick jag besked att jag skulle få gå en efterlängtad kurs här i vår, så det känns kalas!
Ska bli skoj att få lite fortbildning i mitt jobb med ungdomarna, känns som det är på tiden att få lära sej o jobba lite nytt, förhoppningsvis! :-)

Var o träna efter gymmet oså efter jobbet, så himla skönt, iallafall efteråt!
Känns som kroppen börjat vakna till liv o har fått sug att träna igen, sånt gillas! ;-)
Ska dit imorrn oså!
Gäller att smida medan järnet är varmt, eller nått?! Haha
Men superskönt att pressa mej själv o känna att jag kan ge mer!
Som sagt, jag ska börja må bra igen o då ingår träning!

Nu ska jag kika in intrigerna i första avsnittet av "farmen", sen skulle "sveriges mästerkock" va från stan ikväll, så det ska oså bli intressant!
Kanske får se nån "kändis"!
Men sen ska det bli till att gå o krama kudden, lite tidigare än igår! ;-)

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar