söndag 27 januari 2013

Frisk lufts-överdos!

Idag har jag varit ute på första gången sen jag blev sjuk, najs faktiskt!
Blev några timmar i slalombacken, känns i benen kan man lugnt säga!
Känns som jag fått en frisklufts-överdosering!
Men skönt att va ute o göra lite skoj med kidzen.

Dotterns middag igår blev himla bra, så bra att det blir middag idag oså!
Vi var ju till thai-vagnen o beställde o lyckades väll sisådär..
Kan inte förstå vilket kommunikations-trubbel jag kan bidra med ibland, men som sagt blev ju rätt mycket över som jag inte hade beställt.. typ tre o en halv låda utöver, förstår inte hur det kan bli ibland!? :-/
Dessutom stack ju sonen o sov över hos en kompis, så då blev det ännu mer mat över.
Men iallafall hade vi gjort en deal med honom, eftersom han missade dotterns "halv 8 hos oss" att han skulle ge samma poäng som pappan i huset.
Slutade med att dottern fick 26 poäng totalt, ett mindre än sonen fick sist.
Så nu äre upp till bevis för mej o hjärtat några helger framöver, vem som ska ta hem det i familjen!  ;-)

Nä, nu ska jag hänga lite tvätt o sen ladda för ett hett skumbad, "obligatoriska söndagsbadet" så kanske jag är i form för en ny vecka med nya utmaningar... om jag orka!
Ska försöka träna på gymmet imorrn efter jobbet, får hoppas det ger lite energi!

Ha så gott nu!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar