onsdag 16 januari 2013

Nya träningskläder! :-)

Blev så nöjd över träningskläderna jag beställde från rean på  www.nelly.com  
Hade som lite träningsbyxor, när jag ska försöka hänga på gymmet lite oftare nu, blir som roligare att träna om man känner sej lite snygg oså! ;-)
Annars har det varit en rätt slö dag, här hemma på min lediga dag!

Har lite ont i kroppen av slalomåkningen igår, eller störtloppet kanske jag ska säga!
Hela stora backen var som en isbana + isbollar över det o jag starta med ganska hög fart o var inte beredd på det... Opps!
Kändes som rullgrus under skidorna, så fick som extra fart o lyckades inte få nått fäste i svängarna sen.
Kände mej som bridget jones i filmen när jag kom farande nerför den redan branta backen!
Fy tusan va rädd jag blev, helt otroligt att jag stod på benen hela vägen ner + att jag inte slog ihjäl mej, innan jag fick stopp!! Pust!
Nåja, nu har det kommit en massa nysnö inatt o väntas lite mer oså, så då blir det nog en fröjd att åka igen!
Hoppas jag iallafall! ;-)

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar