fredag 19 september 2014

Äntligen hostmedicin!

Idag fick jag äntligen hjälp till min hosta, hoppas det hjälper nu!
Orkar inte med nätterna snart..




Annars har tillvaron hemma o sjuk varit rätt tråkigt. Har mest legat o inte orkat så mycket mera än att bläddra mellan olika kanaler på fjärrkontrollen typ.

Kidzen däremot har varit ute o kört helikopter, som de fick en varsin att roa sej med.
Sen har det även byggts koja, flitigast är dottern!




Lite väggar o tak, så har de en extra bostad snart! ;-)

Nu var jag nyss o leverera dottern o några kompisar till ett höstkalas, hoppas de får skoj!




Men nu känns det som jag fått nog av frisk luft, att bara skjutsa henne en sväng, gjorde att jag blev som helt slut.
Jag vill bli frisk nu, så jag kan börja träna igen!
Fast måste nog lugna mej ett tag till o bli riktigt frisk först, få tillbaka krafterna igen.

Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar