söndag 14 september 2014

Kabinbana o röstat!

Imorse vaknade jag lagomt förkyld, blir så himla less!!
Varför blir jag sjuk, typ jämt?
Jag vill hålla i min träning, ha ork till mitt liv men något verkar va helt galet med immunförsvaret!?

Iallafall knaprade jag några alvedon o hängde med resten av gänget, för att åka kabinbana till skutan.
Jag o sonen hängde med en bit på vandringen högst upp till toppen på skutan, men orken tog som slut så vi vände o gick till fiket o fikade istället!




Vi har iallafall haft en jättefin helg i fjällen, så vi är nöjda!

Efter vi kom hem o packat upp, åkte hjärtat o jag till affären o handlade födelsedags-frukost till dottern som fyller år imorrn.
Vi var oså o lämnade våra röster!




Nu ska jag lägga mej tidigt o hoppas jag frisknar till över natten, så jag kan jobba imorrn o träna på kvällen!
Fast det känns lite osäkert just nu, för huvudet dunkar o halsen värker som tusan...

Ha så gott iallafall!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar