tisdag 9 september 2014

Stressa sönder...

September är min favvo-månad absolut!
Älskar färgerna som råder i naturen, höstmyset med allt som hör till, våra barns födelsedagar, bröllopsdag o mycket annat som jag vill uppmärksamma o njuta av!
Men det är just nu alldeles för mycket på agendan, för att hinna njuta av allt det underbara...
Känner bara stress, så att jag nästan går sönder inombords!
Det jag känner påverkar mej mest, är nog att jag verkligen behöver byta arbetsplats, känns som jag gjort mitt där!
Känner ingen glädje längre att gå till jobbet, o då är det nog dax att flytta på sej. :-/
Gäller bara hitta ett som ger mej mening igen, jobben växer inte som på träd...
Nåja, får väll försöka stanna upp o njuta av september-månaden ändå, medan jag letar efter min "mening" igen!




Den här bilden fick jag i söndagskväll nere vid våran badplats, så fint!

Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar