söndag 21 september 2014

Selkammaren klar!

Idag blev äntligen selkammaren klar!
Vitmålat o bra förvaring + många täckeshängare, så nöjd!




Jag pekade mest vart allt skulle hänga, hjärtat som gjort mest, som vanligt! :-)
Fast nu är jag ju fortfarande sjuk, så det kanske inte är så konstigt.
Men galet bra blev det iallafall!
Så nu kan man nog säga att hela stallet äntligen är helt klart!
Å vi o pållarna är så nöjda! 

Nu ligger jag i mitt söndagsbad, min härliga ritual att starta veckan på.
Ska försöka ta mej till jobbet imorgon, men kommer nog få ringa efter en läkartid i veckan om det inte vänder snart, för jag är fortfarande tätt i luftrören o har febertoppar typ varje dag, så något är fel...
Jag vill bara bli frisk, så jag kan börja träna tabata igen o orka med mitt liv! :-/
Skönt att bada i ett varmt skumbad iallafall!

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar