fredag 5 september 2014

Knaprar c-vitamin o firar elfenbens-bröllopsdag!

Vilken fin höstdag det varit, eller jag har mest upptäckt det på em.
Har sovit mest hela dan, är fortfarande inte helt pigg.




Men som tur är svämmar svartvinbärsbuskarna av fina c-vitaminer, som jag äter för fullt!

Vi hjälptes åt att röja hör hemma oså, eller jag gjorde mest höstfint.
Plockade fram stickade kuddarna o fårskinn o massa ljus, var väll det jag orkade!




Men fint blev det!
Älskar plåtskylten jag köpte i somras om städningen, den passar oss så bra. ;-)

Vi hade ju bröllopsdag i veckan, firade våran 14-e som tydligen är elfenbensbröllop om man ska tyda det rätt.




Hjärtat kom med fina blommor idag, eftersom jag var sjuk då den dan.
Men är lite piggare idag, så ikväll kan vi fira lite!

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar