söndag 28 september 2014

Febertoppar o stallmingel.

Helgen har som fortsatt med febertoppar o hosta på nätterna.
Efter över en vecka med hostmedicin borde jag må bättre, men det gör jag verkligen inte! :-/
Dax att kriga för att få ett läkarbesök med rätt hjälp nu, det här håller inte längre!

Iallafall har jag mest tagit det lugnt idag, medan hjärtat red våra pållar i olika omgångar.




Fredde som står i boxen efter sin ridrunda, väntar på att Nacona oså ska komma tillbaka från sin runda med hjärtat.
Jag vill oså orka rida igen! :-(

Dottern o jag var en sväng till grannbyn på em.




Bjöds på smörgåstårta o smiddes planer på framtida hästkurser o annat! :-)
Hästar som pysslades med o trevligt stallmingel.
Det var väll ungefär vad jag orkat med idag.

Men nu ska jag sova, så jag kan försöka jobba imorgon. 

Ha så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar