tisdag 23 september 2014

Kylan är här!

Imorse när man klev upp i en frostig o kall tillvaro -3 grader, var det bara att inse att nu är det länge till sommaren igen...

Iallafall har jag kämpat mej igenom en jobbardag till, ja jag skriver kämpar för frisk är jag verkligen inte! :-(
Men jag försöker iallafall, så gott jag kan.

När jag kom hem sov jag två timmar, behövde verkligen det.
Sen har jag suttit framför elden o värmt mej.




Det är iallafall mysigt, att vi har en sån bra  kamin, så blir tillvaron lite varmare när det är kyligt ute.

Såg ett jättebra program nu ikväll på tvn som berörde mej.



Är två avsnitt till i programserien som kommer.
Men se det i svt/play om ni missade det första!

Nu är pållarna inplockade och nattade, så nu ska jag bara ta hand om farmen på hayday, sen ska jag oså natta så jag orkar med morgondagen.

Ha så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar