tisdag 16 september 2014

Sjuk igen då...

Tillvaron är inte så kul just nu! :-(
Jag blev ju sjuk i söndags redan, men nu har det gått ner i luftrören med hosta som följd.
Så måste försöka få tid hos läkaren, så det inte blir långvarigt!
Hatar att känna mej så här slut, orken är som helt borta!
Den nya fitcampen som startar på söndag, kan jag nog bara glömma!
Allt som jag byggt upp i sommar med träningen, är det väll bara att vinka adjö till...
Så surt, men jag ska komma igen, bara jag får krafterna tillbaka!
Enda fördelen med att vara sjuk är att jag fick hemkörning på min favvo-glass, som kanske inte hjälper min tränings-viktresa, men den lindrar min onda hals!




Inte bara jag som tycker synd om mej, hjärtat gör det oså!

Dottern blev firad igår, men födelsefikat fick bli ute, så jag inte skulle smitta ner dom övriga.




Nu ska jag fortsätta ligga under filten o dricka hett te, o försöka undvika dom värsta hostattackerna, då halsen känns som den går sönder! :-/

Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar