torsdag 11 september 2014

Firat sonen o fixat o trixat!

Ja, idag har vi hyllat våran goa tonåring!
Först blev det frukost på säng, sen efter skola o jobb blev det räkmackor (istället för tårta, efter sonens önskemål) o ännu mera firande!
Gladast tror jag att han blev av födelsekortet som låg i brevlådan från hans goa vän, som flyttade utrikes i början på sommarlovet, samt att han fick skypa med honom! :-)
Eller oså var det tangentbordet med självlysande tangenter.
Fast jag tyckte oså att lillasyster hade gjort ett jättefint eget kort, som han fick imorse!
Finns lite syskonkärlek ibland!




Tänk vad tiden går fort, var ju "nyss" som han låg i min mage... 
Å nu är han en tonåring!

Iallafall har kvällen oså bestått av en massa fix o trix o umgänge med dom fyrbenta på farmen!

Hönsen börjar bli riktigt stora, eller hönan o tupparna kanske jag ska säga!




Min go-gumma ville oså va med på bild!




Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar