onsdag 10 september 2014

Snart tonåring i huset!

Vilken dag, tror det var vm i rejs!
Tja, börjar bli van att leva i en stressig tillvaro så varför skulle det va annorlunda i dag... 
Haha, shit vad bitter jag låter! ;-)
Iallafall var det hajlife på jobbet, fast ändå på ett bra sätt. Jag fick använda det jag är bäst på, att utreda konflikter o motiverande samtal, o utan att skryta så gjorde jag ett himla bra jobb!

Sen under dan fick jag ett sms från posten att jag fått paketet, som jag beställde i söndags när jag kom på att sonens födelsedag närmar sej, med stormsteg...
Iallafall lyckades jag radera det sms-et, så jag kom inte åt kolli-nr för att hämta det...
Å vilken ångest jag hade ett tag där!
Men efter lusläst mejl från återförsäljaren o varit i postens telefonkö en halvtimma drygt lyckades jag hitta det. :-/
Sen efter en lång dag på jobbet, fick jag stressa hem, hämta paket o hjärtat för att sen direkt dra in till avslutningen på tabatan, som jag inte var på hugget för vid det laget + att jag oså mitt i allt fick lugna en förälder i mobilen från konflikten idag, precis innan uppvärmningen.
Men sen körde jag på o hade på dessa fyra veckor avancerat till 15 armhävningar, 71 benböj o 26 rundor på "idioten", så jag är nöjd för jag har ju varit sjuk en vecka oså!
Kom hem halv tio eftersom vi skulle handla lite födelsedags-frukost till morgondagens tonåring oså innan vi kunde göra kväll.
Så efter fixat med djuren, duschat, slagit in paket o förberett till imorrn så kan jag säga att jag är helt game over!!
Hm, tror jag behöver bli bättre på att planera mitt liv...




Hoppas iallafall att junior kommer bli glad över "rekvisitan" till hans stora intresse game-andet! :-)

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar