tisdag 22 december 2015

Dan före dan före dopparedan.

Idag låg jag halva dan o trodde att nu är det kört med julen.
Men ryckte upp mej, när jag hörde mina underbara ungar köra dammsugaren självmant när de kom hem från skolan.
Å efter lite alvedon mot febern o hostmedicin så, fick vi undan lite på att-göra-listan i em.
Men stöpa klart ljusen som vi tänkt, får nog va...




Kidzen o hjärtat fixade en gran, som får pyntas imorrn.


En kompis till dottern ville ha med henne på julpyssel o film under kvällen.




Så medan de roade sej med det, drog sonen o jag till city o julhandlade.




Vi valde rätt affär, för det var inte så många som jag trott innan.
Sen var jag tacksam att junior var med o hjälpte till, själv hade jag nog inte orkat.


Så stolt över våra grymma ungar, som hjälper oss när vi inte har full kraft!
Tacksam att just vi, fick så härliga ungar! :-)

Nu ikväll fick jag tillbaka lite julstämning, det snöar för fullt ute!
Hoppas det ligger kvar på marken med lite minusgrader framöver.

Ha så gott nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar