fredag 18 december 2015

Isgator ute.

Sitter o kollar på "svenska hjältar"-galan på tv o snyftar lite lätt.

Idag blev en skum dag, var värsta isgatan ute pga regnet hela natten.
Bussarna var inställda, o jag tordes inte köra iväg kidzen till skolan.
Sandbilen kom mitt på dan, men dom fick vara hemma ändå.
Mitt viktiga möte om framtiden blev oså inställt idag, FK o arbetsgivaren ville inte heller riskera något i halkan o köra på isgator.
Men det känns ganska ok ändå, eftersom jag hade dejt med bästa kuratorn igår o gjorde lite planer till efter jul-ledigheten.
På em när det började skymma, tog vi en ridtur i skogen med pållarna.




Clara testade dottern en massa, smekmånaden är väll över nu men vi får jobba mer med markträningen framöver.
Ska försöka komma iväg tidigare imorrn, medan det är ljust på ridtur, så kanske det går bättre.


Igår var jag med min gamla vän, som bor i Paris annars men är hemma nu på jullov.
Så vi gjorde stan igår!
En massa shopping o lunch o en härlig massa surra ikapp-tid.




Var lite slut på kvällen, men det var det värt! :-)

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar