torsdag 31 december 2015

Gott nytt år! :-)

Sista dagen på år 2015.
Det här året har varit som ett "mellanår" för mej...
Där jag fokuserat mest på att läka ihop!
Det bästa som hände detta år, är att Atlas kom in i mitt liv!




Han o min goa familj o alla underbara vänner har hjälpt mej, såå tacksam!
Nu ser jag fram emot 2016, där jag förhoppningsvis får komma tillbaka o kanske jobba "på riktigt"..
Ett nytt år med nya utmaningar o förhoppningsvis fortsatt skönt umgänge med våra goa vänner, underbara familj o alla djuren på farmen!

Hoppas få va frisk att kunna träna mer, många härliga ridturer, o sen en massa hundträning med min prins!

Jag vill önska er alla ett Gott Nytt År nu!
2016, here we come!!

Var rädda om er, o tänk på djuren inatt, tomteblossen duger fint! ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar