tisdag 1 december 2015

Nedräkning till jul har börjat!

Idag var det dags för att öppna första luckan i julkalendern.
Kidzen fick en chokladkalender, o jag fick... världens minsta kalender i år.
Men den sötaste! :-)




Jag kände att vi inte har råd med "lyx"-kalendrar i år, även om jag önskat mej en "body shops" väldigt länge, får det vänta.
Kommer fler jular, får jag hoppas!
Sen känner jag att det är sån nostalgi att bara öppna en lucka varje dag, så jag får leva på den känslan.


Iallafall hade dottern med sej tre kompisar hem idag.
Då passade vi på att baka lite pepparkakor, eller dom bakade o jag gräddade.




Härlig julkänsla med pepparkaks-bak.


Sen skjutsade jag tjejerna till innebandy-träningen.




En bra träning blev det för dom.

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar