onsdag 2 december 2015

Klippa stubb.

Idag när dottern kom hem o efter hennes dressyrpass med Clara, bestämde vi att klippa henne, ja pållen inte dottern.




Jag gogglade först, hur man klipper.



Bilden är lånad från nätet.

Bara det att eftersom Clara fått ganska lång man, var man tvungen att klippa henne rätt kort idag.
Så om ett tag kanske vi kan göra mönster.




Hon ser mest stubbad ut just nu, men blir väll bättre!


Ikväll var jag o hämtade sonen från träningen.




Lite skoj, för jag hann se honom göra ett jättesnyggt mål! :-)


Annars går dagarna som i ett zombie-tillstånd...
Allt känns så hopplöst, jag vill ha tillbaka mitt liv, iallafall det som var bra!
Skönt att det är dejt med kuratorn imorrn igen, hon brukar få mej att se klarare...

Ha så gott iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar