fredag 4 december 2015

Hej mitt vinterland!

Idag har det äntligen snöat, så nu börjar det va dags att plocka fram skidor o annat vinter-skoj!




Har lekt ute med hundarna i snön.




Igår var jag hos min fantastiska räddnings-planka, min kurator o efter samtal med läkaren o försäkringskassan ska jag äntligen få gå vidare!
Känns så underbart med deras stöd!
Så hoppas på att få jobba med något meningsfullt igen, o något som jag är utbildad o bra på.
Så framtiden kanske blir hoppfull igen!
Vi fålla se...


Igår var det min "mys-kung" på tv.
Jag o Atlas satt bänkad o kollade på Ernst!




Fast om sanningen ska fram, somnade han rätt fort... förstår inte hur det är möjligt!? ;-)



Dottern ska sova hos en kompis inatt, hjärtat är o hjälper sina föräldrar att sälja bröd på julmarknaden.
Så får en ensam em o kväll, tills det är dags att hämta junior från innebandy-träningen.
Om jag kommer ut med bilen vill säga, har ju kommit så mycket snö o grannen som brukar komma med traktorn o skotta hos oss, har inte dykt upp än.
Men det ordnar sej nog.


Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar