fredag 26 april 2013

Bittert värre att inte kunna va i götet o se pållar live!

Idag skulle ju min vän E o jag ha varit o kollat på Göteborgs horse show, hade biljett, resa o boende klart, men fick inte ledigt för det i nov. när jag sökte ledigt.
Så nu sitter jag hemma o får kolla på tvn o datorn hur det går, inte riktigt samma sak! :-(

Iallafall blev det inget jobb ändå för mej idag, dottern väckte mej med tokhosta o feber, så blev vab idag oså. Skickade nog henne på skolan för tidigt i mitten av veckan, så nu har hon fått om det mycke värre, trist nog!
Hon har fått varit inne hela dan o kurerat iallafall, så får man hoppas hon är i form snart igen!

Idag firar vi finaste filuren på hans 12-årsdag! Goaste vännen min! Han har fått äta hans älsklingssnacks grisöron flera ggr under dagen, så han är rätt nöjd! :-)

Sonen har en kompis som ska sova över, så de sitter brevid varann o spelar minecraft o skypar för fullt!
Fast snart ska vi ha hemma-bio o se "Sune i grekland, all inclusive" hela högen här hemma! Fredagsmys med andra ord! :-)
Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar