lördag 27 april 2013

Grillpremiären avklarad!

Idag har dagen varit riktigt soft, är inte så pigg så skönt att ta det lugnt!
Tror dottern smittat mej, vakna med halsont o tror jag hade lite feber på em. :-(
Jag som ville ut på en springtur idag, hoppas jag är piggare imorrn!

Iallafall följde jag o sonen med dottern, på pysseldagen på hennes ridskola.
Riktigt trevligt o dottern gjorde en larv av en strumpa, en fin prisrosett o två man-rosetter till Dino. :-)

Sen har jag sovit en stund på em o fick vakna till doften av grillat, najs!
Riktigt gott blev det hjärtat hade kockat till o en smarrig melonsallad till det! Mums!
Skönt med grillpremiär iallafall, då är sommarn snart här! :-)





Ha så gott nu!

1 kommentar:

  1. grillat är förknippat med sommaren. Det såg härligt ut så jag överväger att damma av min grill i morgon så vi kan få en grillad söndagsmiddag. trevlig lördag.

    SvaraRadera