måndag 15 april 2013

Slut på "grus i ögonen"...

Har äntligen hittat botemedlet för mina ögon som rinner... typ jämt!
Äntligen slipper jag "grus i ögat"-känslan!
Lite skumt att det är torra ögon jag har, när tårarna har flutit, kunde knappt va ute förut utan att det tårades...
Men nu som sagt, har jag hittat grejjen som gjort att mina ögon börjar kännas normala igen!

Oculac®


Har varit så grymt trött idag!
Sov inte så bra inatt, blåste så himla mycket, så jag kunde inte!
Så ikväll blir nog en tidig kväll, om jag ska orka!
Imorrn ska jag ta mej till gymmet igen, var ett bra tag sen jag var där nu.
Måste komma igång o träna igen, har hamnat i en sån hemsk svacka med 0 % träning o tjockat på mej, så nu vill jag jobba bort volangerna...
Har sagt det förr o jag säger det igen, jag vill träna så jag kan få må bra igen!!
Finns inga genvägar utan bara på`t igen! ;-)
Imorrn, först sova!

Ha så gott nu!


2 kommentarer:

  1. Det är svårt att komma in i bra vanor efter långa vintern tycker jag. Lycka till och stor kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst kan det vara svårt att komma på banan igen, efter vintern! :-) Men det är som dax, att vakna upp nu! Ha så gott o Kram.

      Radera