onsdag 3 april 2013

Läst igen!

Äntligen har jag kunnat läsa ut en bok som jag började med igår!
Är ju en bokmal som plöjer böcker annars, men har varit ett tag nu som jag läst nått kapitel o sen gett upp...
Men nu äntligen har jag kunnat läsa en bok från pärm till pärm, underbar känsla!
Var iväg på stads-ärenden idag, så då passa jag på att investera i två nya, springboken med Martina o senaste delen av min favvo-bokserie: Hammarbyserien.
Ser fram emot att läsa dom!




Nu ikväll har jag färgat håret oså, var som dags o jag hitta en ny färg som nog kan passa mej: cool spicy red, kan ju inte bli färggladare! ,-)

Imorrn tror jag det måste bli en städdag här hemma, ser förjäkligt ut... :-/
Fast är som lite sugen att hälsa på lite nykläckta lamm o gosa med oså!
Vi fålla se vad som händer!

Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar