söndag 21 april 2013

Loj söndag...

Har varit en dag som sett helt underbar ut, iallafall innanför fönstret, där jag tillbringat mest tid idag.
Jag har haft blåskatarr-känning o legat i soffan under filten o druckit en massa tranbärs-juice.
Var väll springrundan igår som ställde till det, eller rättare sagt att jag inte hade understället på mej.
Isen har inte gått helt än på sjön, även om våren verkligen är på gång nu.
Inte varit så pigg idag med andra ord, men jag har fått mycket läst i en deckare som jag började igår kväll med.
Rätt mysigt det med.

Snart ska jag ut o pyssla med pållarna o natta dom, sen ska jag lägga mej i mitt älskade badkar o bara njuta av alla goa bubblor.
Köpte ju en låda från lush för ett tag sen med bubble-bitar, å jag bara älskar dom!

Imorrn äre jobb igen som vanligt, sen på em ska hjärtat, junior o jag på barn-hab. o få veta vad utredningen junior gjorde förra veckan visar o vad den kommer innebära. :-/
Ordnar sej nog...

Ha så gott nu!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du mår bättre snart! Tranbärsjuice är bra grejer! Och jättedos av c-vitamin :)

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag har öst på med både tranbär o c-vitamin, så börjar känna "ljuset i tunneln" nu ;-)

    SvaraRadera