söndag 14 april 2013

Slut på slalomsäsongen!



Så då var det slutåkt för säsongen!
Lite vemodigt att säga byebye till backen.
Har haft en bra första säsong för familjen på slalom!
Jag trodde ju lite naivt att jag skulle kunna åka o hänga på bra med kidzen i år, i o med det var deras första vinter i slalombacken.
Hm, bara att inse att vi har grymma kidz, dom åker o hoppar o åker skogsbana utan problem o världens fart, medan jag åker som när jag börja typ, även om jag tycker jag blir bättre o framför allt tuffare!
Nästa år.... Då ska jag visa dom! ;-)




Haft en bra helg iallafall o junior har varit rätt pigg, så det känns bra!
Nu äre bara att ladda för söndagsmyset i badet ikväll o sista avsnittet av "brottet" oså, sen äre ny vecka!
Ha så gott nu!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar