tisdag 23 april 2013

Tränings-utmaning!

Är så taggad över min goa vän E's o min utmaning vi har skapat tillsammans!
Vi ska träna o gå ner en massa vi tjockat på oss, utmana o peppa varandra!
Som den tävlingsmänniska jag är, så borde det passa mej kalas!
Lite som "biggest loser", fast bara vi liksom! :-)
Jag är igång iallafall, o äter typ toknyttigt o springer... Eller lufsar kanske jag ska säga så här i början! ;-)
Känns bra, är såå taggad!

Ikväll var jag ute med min gamle träningskompis Filuren o sprang 4 km, var noll sugen innan men tvinga mej!
Å det känns så värt det, så här efteråt!
Fast tror det blev sista turen med filur, eftersom jag springer väg numera. ( sen vi mötte en björn på en springrunda i skogen för snart 4 år sen, vågar jag inte springa i skogen själv sen dess, fast jag har hund med mej)
Filur fyller ju tolv år på fredag o tror inte hans kropp pallar vägunderlaget så mycket mer, trist nog! :-(
Han är pigg o så men vågar inte offra honom, så tror kidzen på cykel får följa med mamsen på mina springturer på vägen framöver, om dom vill såklart.
Eller oså får jag tvinga med hjärtat ut i skogen, så filur kan haka på! ;-)
Vi fålla se!
Najs springtur fick vi ikväll iallafall!
Ha så gott nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar