måndag 8 april 2013

Starta stress-mätningen! : - /

Har varit o haft möte om min stress efter jobbet på Mittuniversitetet, jag kom ju med i en projektgrupp som deltagare o den ska pågå under våren.
Tanken är att jag ska få verktyg att känna mindre stress framöver, om jag nu fattat det rätt!?
Iallafall fick jag med mig ett pulsband o en datadagbok som jag ska använda till på onsdag morgon.
Bara det att jag nog missat en detalj när jag tacka Ja till detta...
Jag ska alltså svara på frågor när handdatorn plingar till, o det kommer den att göra varje heltimma mellan 08.00-22.00!!!
Frågor som tar ungefär två min att besvara, när jag blir van alltså...!
Snacka om att jag vet vad jag har att göra under ett o ett halvt dygn! :-/
Helt galet vad "stressad" jag är över detta nu!?!
Oups, vad har jag gett mig in på???


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar