lördag 20 april 2013

Nya spring-pjucks!

Var in till staden idag hela familjen o köpte sommarskor.
Blev springskor till hjärtat o mej, så nu kan vi köra hårt framöver! ;-)
Invigde mina nyss o sprang till en grannby 5,6 km på en skittid, verkligen!
Men kan inte skylla på skorna, dom var grymma men måste träna lite mera, mycket mera!! :-)




Iallafall när vi var inne i stan smet jag in till westernbutiken jag var till för några dar sen.
Såg ju ett par asfräna plåtmuggar, som jag bara måste ha!
Dom ska hjärtat o jag dricka morgonkaffet på uteplatsen i sommar o njuta av tillvaron på farmen våran! :-)
Så fina o bilden gör dom inte rättvisa!



När vi var inne i stan passa vi på att fika hos svärföräldrarna, mysigt!

Nu laddar jag för speedway gp på tvn!
Känns så najs att säsongen är i gång igen! ;-)
Ha så gott nu!



2 kommentarer:

  1. Jag tycker du är duktig som springer! Vilka fina muggar!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla! :-)
    Ja, jag fastnade direkt för farm-muggarna! Älskar plåt, trä o päls i alla former, så dom här kommer det drickas jättegott kaffe i sommar! ;-)

    SvaraRadera